Asoto nabízí pouze vysoce kvalitní zboží od prověřených výrobců. Kvalitu nabízených produktů prověřujeme a také testujeme, bohužel i přes naše úsilí se občas stane, že nějaký produkt může vykazovat vadu materiálu. Ze zákona máte nárok na záruku po dobu 24 měsíců.
Jak mám postupovat?
Zjistíte-li u výrobku závadu, zašlete zboží na reklamaci neprodleně. Delší čas od zjištění závady by mohl vadu ještě více zhoršit nebo zcela znehodnotit výrobek. Je důležité předat výrobek v čistém stavu z hygienických důvodů. Upozorňujeme, že záruka se vztahuje pouze na vadu materiálu a ne například na poškození zákazníkem.
Zde naleznete Reklamační list. Vyplňte potřebné údaje a zašlete na adresu našeho skladu:
Asoto
Staroklokotská 17
Tábor 39003
Česká republika
Nejsem si jistý, že jde o oprávněnou reklamaci?
Pokud máte pochybnosti a nechcete zbytečně posílat výrobek k reklamačnímu řízení přepravcem, můžete nám zaslat fotografie případné závady s popisem na email info@asoto.cz. Vše zhodnotíme a navrhneme další postup. Uveďte prosím do předmětu, že se jedná o reklamaci.
Kdy bude reklamace vyřízená?
Po obdržení výrobku okamžitě zahájíme reklamační řízení. Na email vám přijde potvrzení. Podle zákona máme 30 dnů na vyřízení reklamace, ale snažíme se vyřídit ji co nejdříve. Po ukončení reklamačního řízení vás budeme informovat o výsledku.
Pro co nejpohodlnější používání eshopu potřebujeme váš souhlas se zpracováním souborů cookies. Souhlas udělíte kliknutím na tlačítko "Souhlasím", můžete jej však také odmítnout kliknutím zde.