Vánoce - Možnost výměny zboží

až do 15.01.

Reklamace zboží

Postup při reklamaci zboží zakoupeného přes e-shop. Na zboží zakoupené v našem e-shopu máte dle zákona záruční dobu 24 měsíců.

Jak mohu reklamovat zboží z e-shopu?

Zasláním zboží na adresu skladu:
ASOTO.CZ / POP Tábor-JC, s.r.o.
Staroklokotská 17
Tábor 39003

Zboží musí být předáno k reklamačnímu řízení čisté, hygienicky nezávadné, v opačném případě nemusí být námi přijato. Reklamované zboží nemusí být v originálním obalu. K reklamaci přiložte fakturu / doklad o koupi / a vyplněný reklamační list. Nezasílejte zboží k reklamaci na dobírku, nebylo by námi přijato.

Reklamační list

0 ks
Košík: 0
0 ks